Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2014 16:07 - Щастието - измеримо ли е то и ако - как?
Автор: remote87 Категория: Други   
Прочетен: 747 Коментари: 0 Гласове:
0



 Да започнем от там - кое ви кара да се чувствате щастливи? НЕ това, което сте чули да се обсъжда в кафето, НЕ това, което ви казват, че е щастие по телевизията - ТОВА, което наистина ви прави щастливи. 
Познавам няколко човека, които са изключително щастливи и доволни от живота - живее сам, работи си, парите му стигат, най-големия кеф за него е да си нареже една салатка вечерта, да си гледа мача или някой филм и да си изпие една ракия преди лягане. Ходи скоро на лекар ( профилактичен преглед ) - човека е на 57 години, няма холестерол, няма нервни кризи, няма захар, няма нищо. Единственото, което му има е завишено кръвно, което е нормално за всеки мъж след определена възраст, но и то си има решение. Пие си лекарствата и пак си живее живота. Веднъж разговаряхме по-сериозно и той ми каза "научи се да се радваш на всяка една сутрин, просто от факта, че си се събудил", за себе си той казва така "аз не съм богат, нямам деца, нямам жена. За много хора това е ужасна съдба, но аз съм щастлив от това, което имам"
Втори пример - млад мъж, жена, дете, обикновенна работа за малко пари и много нерви. Много познато звучи нали? Въпреки това, той казва, че е изключително щастлив. Как го постига - всяка вечер като се прибере, колко и да е нервен и ядосан, сяда за поне половин - един час да поиграе с детето си. Казва, че за него няма по-добро средство да отмори, да забрави проблемите си и да се зареди с енергия за следващия ден.
Пример с мен - в момента няма по-голямо щастие от това да гледам детето ми как спи и се усмихва в съня си или когато го взема на ръце, с малката си ръчичка стисне някой от пръстите ми и се отпусне и заспи. 
Измеримо ли е щастието - твърдо да, стига да можете да оцените, това което имате. За едни щастието се равнява на тиха и спокойна вечеря с питие в ръка, за други е невинното човече, което носи вашата кръв, за други е сутрин с чаша кафе да гледат изгрева. 
Може да го срещате често в моите постове, но ще го кажа пак - щастието се постига с много малко стига да оцените онези малки и кратки моменти, в които изпитвате пълно удовлетворение и спокойствие вътре в себе си.
Опитайте се да отсеете истинските такива моменти, понеже те са безценни за вас и само те могат да ви накарат да се радвате, че се будите сутрин.
Успех!



Тагове:   щастие живот,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: remote87
Категория: Други
Прочетен: 86266
Постинги: 74
Коментари: 53
Гласове: 76
Архив